1. Vyberte si PRODUKT z našej ponuky (na našom e-shope), ktorý chcete získať výmenouza klubové body.
- Platí pre tematické hry, didaktické pomôcky a hry, pomôcky pre spoločné vzdelávanie, výtvarnú výchovu, hudobnú výchovu a potreby pre pohybové aktivity.
2. V karte produktu sa nachádza kolónka „Vymeniť za klubové body“ na ktorú je potrebné kliknúť.
- Po kliknutí sa zmení na zelenú a zobrazí sa bodová hodnota, ktorá je potrebná na získanie daného produktu.
3. Pre dokončenie objednávky výmenou za klubové body, stačí kliknúť na tlačídlo„Do košíka“.
4. Potom už len vyplníte fakturačnú a doručovaciu adresu v nákupnom košíku.
Vyberte si za svoje klubové body DARČEK PRE SEBA v podobe kvalitnej spotrebnej elektroniky a príslušenstva.
- Postup na výmenu klubových bodov za spotrebnú elektroniku a príslušenstvo je rovnaký, ako pri výmene bodov za produkty z našej ponuky.
- Spotrebnú elektroniku a príslušenstvo, ktoré ponúkame ako klubový tovar, si u nás môžete aj zakúpiť.
* Nakoľko v elektronike dochádza k častým zmenám typov v priebehu roka, nemôžeme zaručiť dodanie zobrazeného modelu.
* Ak zobrazený model bude nedostupný, automaticky ho nahradíme novým - v rovnakej alebo vyššej kvalitatívnej triede.
╰┈➤ AKTUÁLNU PONUKU SPOTREBNEJ ELEKTRONIKY A PRÍSLUŠENSTVA NÁJDETETU
kontrolovať históriu vašich objednávok a reklamácií
Viete si vytvárať a upravovať Nákupné zoznamy produktov (wishlisty).
Kde si môžete overiť stav nazbieraných bodov?
• Po každom nákupe vám spolu s faktúrou posielame aj poďakovanie za nákup, kde vás informujeme aj o vašom aktuálnom stave bodov
• Registrovaní zákazníci si po prihlásení môžu skontrolovať stav bodov na našom e-shope v časti Môj účet
• Ak nie ste registrovaný zákazník, informácie o stave vašich bodov môžete požiadať e-mailom na: nomiland@nomiland.sk
* Výhody Klubu Nomiland platia len pre MŠ a ZŠ. Neplatia pre súkromné osoby a súkromný sektor.
* Pri zakúpení klubového tovaru a tovaru zo sekcie detské ihriská sa body nepripočítavajú.
* V prípade, ak MŠ alebo ZŠ nebola aktívna v oblasti nákupu tovaru alebo spotreby bodov za posledné 2 roky, nazbierané bodoy prepadnú.
* Pre viac informácií kontaktujte našu bezplatnú infolinku 0800 60 60 50 v pracovné dni od 8:00 do 15:00 hod.